Najczęściej zadawane pytania
Często spotykane dla użytkowników takiej poczty jak @wp.pl, @interia.pl, @onet.pl, @o2.pl, @tlen.pl. Mail dotarł, aby go odszukać można sprawdzić SPAM lub zakładkę Oferty. Można też wpisać w wyszukiwarce poczty "SmartWynajem.pl". W wyżej wspomnianych pocztach napotyka się bowiem problem z wyświetlaniem niektórych wiadomości. Jest to niezależne od nas.
Aktualne godziny pracy znajdują się w zakładce "Kontakt".
Powiadomienia wysyłamy na bieżąco, kiedy tylko znajdziemy ciekawe ogłoszenie w Państwa preferencjach. Powiadomienie zbiorcze podsumowujące wszystkie nowe ogłoszenia z bieżącego dnia jest wysyłane po zakończeniu poszukiwań danego dnia.
Nie komunikujemy się poprzez SMS, zajmuje to zbyt wiele czasu. Prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.
Ze względu na charakter i złożoność naszej pracy oraz ograniczone zasoby ludzkie nie zawsze jesteśmy w stanie odebrac wszystkie telefony. Prosimy wówczas o kontakt na e-mail.
Tak. W trosce o bezpieczeństwo i prywatność naszych Klientów korzystamy m.in. z szyfrowania danych SSL podczas połączenia z naszą stroną oraz innych zabezpieczeń.
Nie. Służą one jedynie do możliwości korzystania z serwisu i są całkowicie bezpieczne. Państwa dane nie sa przekazywane żadnym innym podmiotom.
Zamieszczenie ogłoszenia w serwisie SmartWynajem.pl jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. Korzyścią dla Państwa jest szybkie znalezienie najemcy.
Dodatkowo mogą Państwo wybrać czy osoby zainteresowane mają się z Państwem kontaktować, czy wolą Państwo otrzymać powiadomienie o zainteresowaniu i skontaktować się samodzielnie.
Są one ustalane podczas aktywacji konta z każdym Klientem drogą e-mailową. W celu zmiany lub aktualizacji preferencji prosimy o kontakt e-mailowy.
Fakturę wystawiamy na życzenie Użytkownika. Prosimy o kontakt mailowy z danymi do faktury, a wystawimy fakturę.
Tak. Można tego dokonać mailowo.
Rezerwacji dokonujemy po kontakcie telefonicznym.
Prosimy o kontakt e-mailowy, abyśmy mogli oznaczyć ogłoszenie jako wynajęte.